Traplift

Als u net als ik slechter ter been raakt en op een gegeven moment een scootmobiel nodig heeft. Dan is de kans groot dat u op een bepaalt punt ook een traplift nodig heeft. Ik heb sinds gisteren een traplift aan laten brengen in mijn huis. Het is een plateautraplift, waarmee ik met mijn scootmobiel en al de trap op kan. Het is een uitkomst, want anders had ik moeten verhuizen naar een gelijkvloerse woning en om eerlijk te zijn wil ik dat eigenlijk niet. Het bevalt me goed in de buurt waar ik woon. Mijn vrienden wonen in de buurt en als ik iets nodig heb dan kan ik altijd bij mijn ouders terecht.

Traplift

Het vinden van een goede traplift was nog een hele opgaaf. Ik heb het hele internet afgestruind op zoek naar bruikbare informatie. Helaas bleken vele websites van leveranciers te zijn en daardoor hele gekleurde informatie aan te bieden. Ook lukte het me niet om bij hen een duidelijk overzicht te krijgen van de prijzen van de leveranciers.

Gelukkig ben ik er uiteindelijk uitgekomen en kunt u van mijn bevindingen gebruik maken. Kijk hier voor informatie over trapliftprijzen. Echt een topsite met een schat aan informatie. De website is niet commercieel en biedt kwalitatieve informatie.

Traplift installeren

Het installeren van de traplift was bij mij thuis vrij eenvoudig. De trap in het huis is erg doorsnee. Het heeft geen vreemde bochten. Er kwam afgelopen vrijdag een monteur langs die in twee uur tijd de kant-en-klare traplift zo geïnstalleerd had. Ideaal! Ik kon hem gelijk na de installatie in gebruik nemen. De installateur heeft me bovendien uitgelegd hoe ik de traplift moet bedienen. Erg fijne ervaring.