Mijn opvouwbare scootmobiel

Tijdens het aanschaf proces van een opvouwbare scootmobiel merkte ik dat er nogal weinig informatie beschikbaar is. Na de aanschaf heb ik daarom besloten zelf wat informatie online te zetten over de opvouwebare scootmobielen, zodat toekomstige eigenaren goed ingelicht het aankoop proces ingaan. Dit is de reden dat ik dit blog ben gestart.

Op dit opvouwbare scootmobiel blog kun je informatie verwachten over de opvouwbare scootmobiel, waar je deze kunt kopen, waar je op moet letten bij de aanschaf, over een eventuele proefrit, de voordelen van een opvouwbare scootmobiel, een aantal beoordelingen en wellicht nog meer.


Ikzelf heb een opvouwbare scootmobiel aangeschaft. De doorsnee scootmobiel paste helaas niet bij mij de schuur. Een verkoper wees mij toen op de opvouwbare scootmobiel. Dit was een uitkomst, want anders had ik de scootmobiel in de huiskamer moeten opslaan. Dit is natuurlijk niet ideaal, omdat hiermee allerlei vuil van buitenaf mee het huis in komt. Met stofzuigen en dweilen kun je dit natuurlijk wel oplossen, maar schoonmaken beperk ik graag tot een minimum.